1 år som Alti
Alti Brotorvet feiret 1 år i «Alti drakt» og ønsket et koronavennlig opplegg. Vi presenterte 3 gjennomtenkte ideer for senterleder. Valget falt på en familievennlig videokonkurranse med senterets maskoter, Ellie og Timba. Videoene ble brukt både i Amedias og kundens kanaler.
Konkurransen skapte engasjement i sosiale medier og ble også lagt merke til av Alti sentralt. Dette førte til nok en videokampanje for både Brotorvet og Alti sentralt da det skulle være stempeljakt på senterne, samt en informasjonskampanje om koronavennlig julehandel.
Designer
Hanne-Christine Lindal Flåten, Jenny Gran
Medvirkene:
Veronika Sivås Henriksen, Siv Birkelund, Helene Rogne Andersen
Selger
Ellen Anine Hanssen
Produkter
Video
Videoinbanner
Videofullfluid
Videoinbanner
Videofullfluid
Avis
Telemarksavisa