1 år som Alti

Alti Brotorvet feiret 1 år i «Alti drakt» og ønsket et koronavennlig opplegg. Vi presenterte 3 gjennomtenkte ideer for senterleder. Valget falt på en familievennlig videokonkurranse med senterets maskoter, Ellie og Timba. Videoene ble brukt både i Amedias og kundens kanaler.

Konkurransen skapte engasjement i sosiale medier og ble også lagt merke til av Alti sentralt. Dette førte til nok en videokampanje for både Brotorvet og Alti sentralt da det skulle være stempeljakt på senterne, samt en informasjonskampanje om koronavennlig julehandel.

Designer

Hanne-Christine Lindal Flåten, Jenny Gran

Medvirkene:
Veronika Sivås Henriksen, Siv Birkelund, Helene Rogne Andersen

Selger

Ellen Anine Hanssen

 

Produkter

Video
Videoinbanner
Videofullfluid

Avis

Telemarksavisa

Se video

Inspirasjon til bannere