Alti Brotorvet

Magasin, annonser, landingssider, mm.

I mange år har vi hatt et godt og nært samarbeid med Alti Brotorvet, tidligere Amfi. Vi hjelper dem med annonsering og profilering på alle digitale og trykte flater.

Vi lager alt fra trykksaker, klistremerker og vindusdekor til digitale kampanjer, landingssider, magasin, videoredigering og også innspill til lokalt tilpassede konsepter.

Suksessen med samarbeidet, ideene og produktene vi har laget for Brotorvet har endt med at Alti sentralt har kommet til oss for å få redigert video-kampanjer til nasjonal bruk i alle sine sentre! 

Ellen Anine Hanssen er utrolig kreativ og inspirerende å samarbeide med og hun har et veldig godt samarbeid med senterledelsen hos Brotorvet. Vi elsker tilliten vi får, samarbeidet på tvers og måten de utfordrer oss på.

Kategorier

Annonser
Magasiner
Kultur
Næring
Lokal handel
Video
Kjøpesenter

Mediehus

Amedia Salg Telemark Agder
Ellen Anine Hanssen

Magasiner

Singel i Oslo - redaksjonell artikkelserie

Nattåpent 2021

Mockup av Gode råd for markedsføring

Black Friday 2020

Mockup av Gode råd for markedsføring

Sommermagasin 2021

Digitale magsiner

Tid for fest

Utgitt av Telemarksavisa

Kjærlighetes 5 språk

Utgitt av Telemarksavisa

ALTI – Bannere med video, 1 års jubileum

Alti Brotorvet feiret 1 år i «Alti drakt» og ønsket et koronavennlig opplegg. Valget falt på en familievennlig videokonkurranse med senterets maskoter, Ellie og Timba.

Vi laget totalt 5 ulike som gikk gjennom hele uken, både til bruk i våre aviser og til facebook.

Tusen takk for flotte filmer til 1 års jubileum! ❤️
De har fått masse oppmerksomhet, så mye at nå vil ALTI sentralt at jeg skal lage noen filmer som skal brukes NASJONALT i markedsføringen av div kampanjer! 😍

Hurra for oss! 😀
Spesiell takk til Hanne for formidabel klipp og redigering ❤️ Så gøy når dere catcher tankene mine 😀

Jeanette Lorentzem
Markedskoordinator, ALTI Brotorvet

Konkurranse med avstemning og video

Vi laget en side for opplastning av video for å være med i Brotorvet Sangtalent 2021. Deretter ble 10 finalister lagt ut på en ny side med mulighet for avstemning frem til et satt tidspunkt. Hver finalist fikk sin egen side som kunne deles med link.  Vinneren ble den videoen som fikk flest stemmer innen fristen.

Annonsering og lojalitetskort

Video

Digitale bannere