Midnattsrock

Redesign

Vi fikk i oppdrag å redesigne markedsmateriell til Midnattsrock 2019. Det nye materiellet er bygd opp med utgangspunkt i logoen, men har fått et tøffere og renere uttrykk.

Profesjonell layout og design har stor betydning for troverdigheten til annonsør. Dette sammen med lineup tror vi har gitt utrolig god effekt for festivalen!

Vil du se de gamle plakatene? Klikk her.

Designer

Hanne Lindal Flåten, Sissel Reistad

Produkter

Earlybird, digitale annonser
Festivalpass, digitale annonser
Program og artister, digitale annonser
Snapchat filter
Facebook header

Jeg fikk oppdatert info fra kunden nå:

Resultatet viser 70% bedre forhåndssalg enn i fjor!!

Anders Nesse, iFinnmark

[dmg_masonry_gallery gallery=»249254,249255,249252,249253″ gutter=»20″ columns_tablet=»2″ columns_phone=»2″ columns_last_edited=»on|phone» _builder_version=»4.16″ _module_preset=»default» global_colors_info=»{}» _i=»0″ _address=»2.0.1.0″ /]

Digital banner