Nidaros.
Merkevarekampanje
Christine og gjengen fra Nidaros ønsket å lage en kampanje som ga oppmerksomhet blant trondhjemmere, samt provosere «storebror» Adressa. De hadde ideéne klare, men trengte hjelp med utforming.
Sammen lagde vi en kampanje som fikk masse oppmerksomhet rundt i byen.
Nå er det bare å vente på motsvar fra Adresseavisa. 🙂
Målgruppe
- Ikke alderbestemt
- Skal appellere til byfolket i Trondheim
Kanaler
- 68 x Adshell utendørs i Trondheim sentrum (statisk)
- Storskjerm Trondheim Torg (dynamisk/ levende bilde)
- SoMe-kampanje i samme periode (levende bilde)
- Kinoreklame
Idé og design / design / video
Hanne-Christine Flåten
Jenny Gran
Avis
Nidaros
Christine Haslev
Reklameplakat på busstopp
Utendørsreklame er en naturlig del av bybildet og man får en god synlighet. Her har man mulighet til å nå ut til en stor gruppe mennesker på en gang.
Det rette budskapet i et riktig miljø kan inspirere publikum på en positiv måte, uten å virke påtrengende.
Kombiner gjerne med samme kampanje i sosiale medier, avisen og digitale flater for en ekstra god effekt.