Nidaros.

Merkevarekampanje

Christine og gjengen fra Nidaros ønsket å lage en kampanje som ga oppmerksomhet blant trondhjemmere, samt provosere «storebror» Adressa. De hadde ideéne klare, men trengte hjelp med utforming.

Sammen lagde vi en kampanje som fikk masse oppmerksomhet rundt i byen.
Nå er det bare å vente på motsvar fra Adresseavisa. 🙂

Målgruppe

  • Ikke alderbestemt
  • Skal appellere til byfolket i Trondheim

Kanaler

  • 68 x Adshell utendørs i Trondheim sentrum (statisk)
  • Storskjerm Trondheim Torg (dynamisk/ levende bilde)
  • SoMe-kampanje i samme periode (levende bilde)
  • Kinoreklame

Idé og design / design / video

Hanne-Christine Flåten
Jenny Gran

Avis

Nidaros
Christine Haslev

Ulike varianter

Mockup av Gode råd for markedsføring
Mockup av Gode råd for markedsføring
Mockup av Gode råd for markedsføring
Mockup av Gode råd for markedsføring

Reklameplakat på busstopp

Utendørsreklame er en naturlig del av bybildet og man får en god synlighet. Her har man mulighet til å nå ut til en stor gruppe mennesker på en gang.

Det rette budskapet i et riktig miljø kan inspirere publikum på en positiv måte, uten å virke påtrengende. 

Kombiner gjerne med samme kampanje i sosiale medier, avisen og digitale flater for en ekstra god effekt.

Dynamiske annonser

Reklame på storskjerm