Triveligst i Telemark

Kunde:
SpareBank1 Sørøst-Norge og TA

Oppdragsgiver:
Telemarksavisa

Produkter: Landingsside, print og bannerannonsering, grafisk materiell, SoMe

Produsenter: Sissel Reistad, Hanne Flåten, Carl Schøyen, Helene R. Andersen

Triveligst i Telemark
Telemarksavisa har nå hatt braksuksess med utdeling av serviceprisen «Triveligst i Telemark» for andre året på rad. Prisen tildeles den bedriften TAs lesere synes fortjener ekstra heder og ære for sin innsats i å gjøre det ytterste for sine kunder. Serviceprisen arrangeres i samarbeid med SpareBank1 Sørøst-Norge.

Triveligst i Telemark har vist seg å være en kjempesuksess! Ikke bare engasjerer det folk i form av at de nominerer og stemmer som bare det, sakene blir også veldig godt lest.

 

I dag har vi vært og overrasket vinnerne for 2020, og det ble både tårer og latter. Den siste tiden har jeg fått flere meldinger fra finalister som lurer på om de kan få vite hvordan de ligger an og når vinneren blir annonsert. Så det er veldig tydelig en pris folk setter høyt og syns betyr mye. Jeg har sett at flere av bedriftene har brukt penger på å sponse innlegg på Facebook der de oppfordrer folk til å stemme på dem.

 

Det er gull å ha Amedia Kreativ når du jobber med slike prosjekter. Da får vi skikkelig proff landingsside, annonser og diplomer. Det har mye å si for å fremstå seriøst.

Juni Wendelin Fasting, Produktutvikler TA
20. januar 2021

Om prisutdelingen

Prisutdelingen foregår i to faser.

    1. Nominasjon: Her kjøres annonseløp på både print og digitalt. Leserne kan sende inn sine forslag til kandidater både via post og en landingsside.
    2. Avstemning: Det blir valgt ut ti kandidater ut fra de nominerte. Redaksjonen skriver en sak om hver av disse for å skape engasjement i lokalsamfunnet. Samtidig kjøres det et tilsvarende annonseløp som i første runde, hvor leserne kan stemme over de ti kandidatene.

Bedriften som får flest stemmer kåres til Triveligst i Telemark og belønnes med en annonsepakke i TA til en verdi av 50 000 kr, diplom og 10 000 kr øremerket noe trivelig for de ansatte.

Resultater

Prisutdelingen har til nå blitt arrangert fire ganger med stor suksess.

I 2019 kom det inn over 400 innsendte nominasjoner og over 4500 stemmer under avstemningen.

I 2020 kom det inn over innsendte 500 nominasjoner og over 3000 stemmer under avstemningen.

Amedia Kreativ har bidratt med:  Navneforslag, konseptlogo og design.

Produkter i markedsføringspakken:

Nominasjon:

  • Landingssider med skjema
  • Print- og bannerannonsering
  • Diverse materiell til sosiale medier

Avstemning:

  • Landingssider med skjema
  • Print- og bannerannonsering
  • Diverse materiell til sosiale medier
  • Diplom

Triveligst i Telemark har blitt et hjertebarn for oss i Amedia Kreativ. Det er kjempegøy å jobbe med et prosjekt som på så god måte løfter frem lokale virksomheter. Et kjempegodt initiativ fra TA og Sparebank1. Vi <3 det!

Her kan du se rørende videoer av glade og overraskede vinnere.

Digitale bannere