Sosiale medier – annonsering
Annonser, filter

Profesjonell layout og design har stor betydning for troverdigheten til annonsøren og kan brukes til å fortelle en merkevarehistorie eller vise frem produkter på en engasjerende måte. Annonsering på sosiale medier er fin måte å nå et stort og engasjert publikum.
Det er viktig å passe på at annonsen kjapt fanger seerens oppmerksomhet. Man må sørge for at den er relevant, bruke kort, tydelig og konsis tekst og bruke kreativ grafikk for å øke effekten. Husk at mesteparten av disse annonsene vanligvis vises på mobile enheter.
Tenk over hvor på sosiale medier du annonserer. Snapchat har for eksempel en yngre målgruppe, så man kan være mer leken med både innhold og budskap.
Alt dette kan vi hjelpe deg med! Det kun kreativiteten som setter grenser!
Er du nysgjerrige på annonsering i sosiale medier? Kontakt oss på kreativ.produksjon@amedia.no
Snapchat
Tinn Tverrfaglige opplæringskontor
Design: Preben Albrektsen
Tinn Tverrfaglige opplæringskontor
Design: Hanne-Christine Flåten
Tinn kommune
Design: Veronika Sivås Henriksen
Sarpsborg kommune
Design: Veronika Sivås Henriksen
Tenk Lofoten
Design: Veronika Sivås Henriksen
Østlands-Posten
Design: Hanne-Christine Flåten
Østlands-Posten
Design: Hanne-Christine Flåten
Åkerblå
Design: Hanne-Christine Flåten
Instagram / Facebook
Romerikes Blad
Design: Helene R. Andersen, Hanne-Mari Odden
Romerikes Blad
Design: Helene R. Andersen, Hanne-Mari Odden
Coop Obs
Design: Hanne-Mari Odden
Østlandets Blad
Design: Veronika Sivås Henriksen
Østlandets Blad
Design: Veronika Sivås Henriksen
Best Dimmelsvik
Design: Helene R. Andersen